MESSENGER

">

LIKE US ON Facebook

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

Η παθογένεια της (ελληνικής) οικογένειας




Μητέρα, νομίζεις ότι θα πέσει η βόμβα; 
Μητέρα, νομίζεις ότι θα αρέσει αυτό το τραγούδι; 
Μητέρα, νομίζεις ότι θα προσπαθήσουν να σπάσουν τις μπάλες μου; 
Ooο, μητέρα, θα πρέπει να χτίσω το τείχος; 
Μητέρα, θα πρέπει να θέσω υποψηφιότητα για πρόεδρος; 
Μητέρα, θα πρέπει να εμπιστεύομαι την κυβέρνηση; 
Μητέρα, θα με βάλουν στην πρώτη γραμμή;
οοο, ή είναι απλά χάσιμο χρόνου;


Σώπα τώρα, μωρό μου, μωρό μου, μην κλαις

Η μαμά θα κάνει όλους τους εφιάλτες σου πραγματικότητα

Η μαμά θα μεταδώσει όλους τους φόβους της σε σένα

Η μαμά θα σε κρατήσει εδώ κάτω από τα φτερά της

Δεν θα σε αφήσει να πετάξεις, αλλά μπορεί να σε αφήσει να τραγουδήσεις

Η μαμά θα κρατήσει το μωρό της ασφαλές και ζεστό

Ω, μωρό μου, ω μωρό μου μωρό μου,

Φυσικά και η μαμά θα σε βοηθήσει να χτίσεις το τείχος



Μητέρα, νομίζεις ότι αυτή είναι αρκετά καλή; (Για μένα?)
 Μητέρα, νομίζεις ότι είναι επικίνδυνη; (Πες μου?)
 Μητέρα, αυτή θα καταστρέψει το αγοράκι σου;
 Oo, μητέρα, αυτή θα μου ραγίσει την καρδιά μου;


Σώπα τώρα, μωρό μου, μωρό μου μην κλαις

Η μαμά θα ελέγχει όλες τις φίλες σου για σένα

Η μαμά δεν θα αφήσει καμιά βρωμιάρα να περάσει τον έλεγχο της

Η μαμά θα περιμένει ξύπνια μέχρι να γυρίσεις,

Η μαμά πάντα θα μαθαίνει που είχες πάει,

Η μαμά θα κρατήσει το μωρό της υγιές και καθαρό

Ω, μωρό μου,οο μωρό μου,

Θα είσαι πάντα ένα μωρό για μένα 







PINK FLOYD,Mother